luni, 3 martie 2008

Amânăm decolarea...

Astăzi ar fi trebuit să plecăm spre Ţările Calde, spre Costa Rica.

Ne-am trezit de foarte dimineaţă, la 3:30, ne-am grăbit să încărcăm bagajele în taxi şi apoi am plecat spre aeroport, unde am ajuns pe la 4:30.

Momentul mult aşteptat... Check-in pentru zborul de Paris. Dau paşapoartele la verificat şi ce aud? "Nu aveţi viză de tranzit pentru State!". Nici nu ştiam că îmi trebuie aşa ceva din moment ce nu ieşeam din aeroport in Atlanta, dar se pare ca e ceva relativ recent introdus. Din păcate nu mai puteam face nimic în scurtul timp rămas până la decolare.

Am sunat repede la Delta Airlines, am amanat biletele de avion şi ne vom programa la interviu la ambasada Statelor Unite. Să vedem cât de mult o să dureze tot procesul de obţinere a vizei. Speram ca intr-o saptamana sa putem lua cu succes avionul de Costa Rica.

Viza pentru Costa Rica nu ne trebuie, putem sa stam 90 de zile acolo fara viza, apoi iesim pentru 72 ore din Costa Rica si cand ne intoarcem mai avem voie inca 90 de zile. Insa se pare ca nu putem sa scapam fara viza de America.

Concluzia e parcă desprinsă din cântecul trupei Vama Veche: Americanii-s de vină...



1 comments:

Anonim spunea...

Buna. Ma numesc Cosmin si sunt din Cluj. Sunt foarte interesat de Costa Rica, eu si sotia mea ne gandim sa ne mutam acolo...voi locuiti acolo?ne puteti da mai multe informatii despre Costa rica sau daca nu va deranjaza am dori sa corespondam cu voi..imi scrieti va rog un email? cozzy_b@yahoo.com multumesc in avans...

 
Managed by Radu Dick