luni, 22 septembrie 2008

Rafting Clasa III pe Sarapiqui

O sa incep prin a le multumi Ancai si Ioanei ca ne-au facut sederea in Costa Rica foarte frumoasa cu rasetele lor, cu "certurile", cu shoppingul si nu in ultimul rand cu barfa. O sa ne lipsiti fetelor!

Bun, gata cu sentimentalismele, mai avem 7 saptamani de stat aici si apoi ne vedem acasa.

Sa va povestesc despre weekendul trecut cand am facut un tur de rafting clasa III pe raul Sarapiqui. Am prins bine sezonul ploios aici caci acum se face cel mai bun rafting :). Am mers aproape 9 mile pe apa (cam 13 km) si a fost super!! Iuliei nu i-a fost frica deloc (desi din poze nu reiese acelasi lucru) si acum vrea sa mearga si la clasa IV. Fetele si Radu ziceau intruna ca este prea usor, ca trebuia sa mergem direct la clasa IV. Bine, ziceau asta dupa ce treceam de un "rapid" ca "mama mia", "hey caramba" sau altele tot cu nume nostime. Pana la urma toti am ajuns la concluzia ca am ales turul potrivit pentru experienta noastra :D

A fost cu atat mai bine cu cat am avut un ghid mai nebun. :) Facea "surf" pe barca, topaia, se arunca in apa... ce mai, era nebun de legat. Dar se vedea ca ii place slujba asta dupa cum ne-a prezentat "biroul" lui.

Am fost 2 barci in tur, dar noi am reusit sa fim in frunte de fiecare data, chiar si dupa ce ne-am luptat cu ceilalti (adica am aruncat cu apa unii in altii). Pe la mijlocul traseului am luat o pauza pentru un snack cu pepene rosu, ananas si biscuiti. Unii dintre noi care se cred mai zmei au sarit de pe stanca in apa adanca de vreo 7 metri. Aveau ei casca si vesta... dar chiar asa. Altii mai cuminti (ca Iulia) au stat si au mancat pepene.

Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 1Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 2Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 3
Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 4Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 5Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 6
Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 7Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 8Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 9
Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 10Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 11Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 12
Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 13Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 14Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 15
Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 16Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 17Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 18
Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 19Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 20Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 21
Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 22Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 23Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 24
Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 25Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 26Rafting pe Sarapiqui, Costa Rica - poza 27

Cu noi in tur au mai fost si 2 tipi bine din California. Cred ca mergeau destul de des la sala dupa cum aratau. Deci Iulia a si gasit cu cine sa-l schimbe pe Radu. Gata, scapa de el, in sfarsit :)

La sfarsitul turului ne-au servit cu un pranz copios si cu un suc de mure atat de bun... iamiii.

Si cam atat am facut. Restul weekendu-lui am cantarit bagaje cu fetele.

Slideshow aici
Arhiva cu poze aici



1 comments:

Anonim spunea...

Have fun in continuare si ne vedem la Marriot cand va intoarceti;)

 
Managed by Radu Dick