miercuri, 8 octombrie 2008

Playa Hermosa - surf, testoase, crocodili

Hola dragilor!

Weekend-ul trecut am fost invitati de familia sefului sa mergem impreuna cu ei la Playa Hermosa, langa Jaco (paradisul surferilor), la 2 ore si jumatate cu masina de San Jose. Am ajuns vineri seara si prima oprire a fost la Playa Heradura pentru a vedea stingrays, animale marine care sareau in valuri. Daca inca nu v-ati facut o imagine clara despre stingray, va spunem ca stingray-ul este animalul care l-a omorat de Steve "omul cu crocodilii de la Animal Planet" Irwin. Cu toate astea, surferii de aici nu pareau prea deranjati sa intre in valuri pe langa stingrays.

Casa in care am stat era construita in cartierul rezidential Las Palmas si era inchiriata de noi pentru acel weekend. Avea o bucatarie mare si un living la parter si dormitoarele la etaj. Puteai sa urci si pe acoperis de unde se vedeau plaja si oceanul. Casa avea si piscina, insa una mica, motiv pentru care am preferat sa mergem sa innotam in alta piscina, mult mai mare si mai frumoasa.

Sambata dupa-amiaza am mers la Playa Bejuco unde fiecare a avut activitatea lui:
- SF: surful, apoi surful, apoi surful
- sotia lui SF: poze cu SF facand surf, putin surf si ea, poze cu SF facand surf
- baiatul: practicatul luptelor libere cu tot ce-i iesea in cale (bine ca noi ne-am ferit), aruncat cu nisip pe Radu care dormea
- fata: jucat in nisip si apoi sub nisip, cand a fost ingropata
- Iulia: joaca cu cei de mintea ei: copiii
- Radu: dormit pe plaja, constructii din nisip cu un grad ridicat de complexitate
- Roxi: alergat dupa minge/bat/orice

Duminica por la manana, adica dimineata, am fost la un centru de colectare a oualelor de broasca testoasa. Cei de aici culeg ouale de pe plaja, apoi le pun in nisip la ei in gradina si asteapta sa iasa puii, apoi hop cu ei inapoi pe plaja. Adica tin loc de mama-broasca, cea care fuge inapoi in ocean dupa ce depune ouale. Noi am participat doar la operatiunea de eliberare a puilor. Am avut cam 30 de bambinos-tortugas pe care ii puneam pe nisip si apoi ii admiram cum se duceau singuri in ocean.

Pentru ca noi vazusem balene si delfini la Uvita, iar familia Foster e pofticioasa, au aranjat sa mergem duminica intr-un tur cu o barca cu panze in cautarea acestor animale marine. Din pacate ghidul era un american, nu un tico autentic, care nu parea sa aiba multa experienta, asa ca ne-a plimbat 3 ore cu barca fara sa vedem vreo balena sau vreun delfin. Plimbarea cu barca a fost foarte frumoasa, relaxanta, mai putin pentru Iulia careia nu prea ii plac valurile si miscarile barcii. Insa a rezistat pana la final fara sa arate ce a mancat la micul dejun.

La intoarcere am trecut cu masina pe podul de peste raul Tarcoles (fetele il stiu de cand am fost la Manuel Antonio). Familia Foster se intreba neicrezatoare daca sunt intr-adevar crocodili in acest rau sau sunt doar fabule. Noi, vechi aventurieri pe acele meleaguri, am sarit imediat zicandu-le ca sunt si ca noi chiar am vazut crocodili aici. Ei, inca sceptici, au acceptat sa opreasca putin, cu teama sa nu le fure localnicii din bagaje. Ce-am gasit in rau a depasit pana si asteptarile noastre. Pe partea dreapta a podului erau 5 crocodili. Familia Foster a fost fascinata cand i-a vazut. Pe partea stanga a podului erau insirati la soare vreo 20 de bucati crocodili + altii in apa. Era o priveliste incredibila sa stai pe pod si sa vezi asa multi crocodili sub tine! Si nu pui... animale serioase!

Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 1Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 2Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 3
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 4Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 5Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 6
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 7Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 8Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 9
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 10Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 11Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 12
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 13Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 14Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 15
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 16Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 17Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 18
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 19Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 20Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 21
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 22Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 23Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 24
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 25Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 26Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 27
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 28Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 29Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 30
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 31Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 32Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 33
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 34Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 35Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 36
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 37Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 38Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 39
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 40Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 41Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 42
Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 43Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 44Playa Hermosa, Jaco, Costa Rica - poza 45

A fost un weekend frumos si cu castiguri financiare pentru Iulia. Shane a zis ca va da 5000 colones (10$) celui care va gasi un perisoso. Cand am oprit la podul Tarcoles Iulia a zarit intr-un copac un asemenea perisoso, i l-a aratat lui Shane si acesta s-a conformat si a dat banu'.

Acum va lasam sa vedeti pozele. Slideshow aici. Arhiva aici



3 comments:

Anonim spunea...

Azi am descoperit blogul vostru si pe cel al Ancai si al Ioanei. De atunci citesc cu emotie tot ce ati scris si nu ma mai satur de privit pozele. Nici nu stiti cat va invidiez ca sunteti acolo. Inainte sa vizitez Costa Rica mi s-a spus ca o sa-mi schimbe viata si ca n-o sa mai fiu acelasi om cand ma voi intoarce. Perfect adevarat. Imi lipseste Costa enormmmmm. N-am stat decat o saptamana si de atunci ma gandesc mereu cum sa fac sa ajung din nou acolo. Din pacate e o destinatie nu foarte accesibila pentru noi romanii de rand... Am tot incercat sa-mi gasesc un job acolo ca sa pot sta macar cateva luni. Deocamdata nimic... dar nu-mi pierd speranta. Visez sa ma mut acolo intr-o zi si nu-mi poate lua nimeni dreptul de a visa, nu? Mi-e dor de linistea aceea, de calmul oamenilor, de aerul atat de pur. Pura Vida. Sunteti foarte norocosi!! Rox

Aventurierii Neinfricati spunea...

Ne pare bine ca ti-a placut ce am scris noi. Intr-adevar, Costa Rica e super, noi suntem aici de 7 luni si inca mai avem locuri pe care nu le-am exporat inca.

Iti uram sa reusesti sa te intorci in Costa Rica si sa stai o perioada mai lunga. In ce domeniu de activitate iti cauti job in Costa Rica. Daca vrei, lasa o adresa de email ca sa putem sa corespondam mai usor.

Anonim spunea...

Daca aveti chef sa-mi scrieti, adresa mea de email e roxanatheodora@yahoo.com

Rox

 
Managed by Radu Dick