sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Intoarcerea acasa

Si uite ca am ajuns in sfarsit si in Romania. Scriem acest post de pe taramuri mioritice. Inainte de plecare, colegii ne-au facut o mare surpriza cu o petrecere la birou despre care o sa povestim intr-un post viitor.

In toate serile de saptamana trecuta am impachetat bagajele, am facut permutari si aranjamente intre cele 4 genti pe care le aveam, in incercarea de a le face sa fie sub 23 kg fiecare. Asta deoarece greutatea maxima admisa de Delta Airlines pentru un bagaj este de 23 kg. Daca ai o geanta mai grea, trebuie sa scoti banii de la ciorap. Cam $120 pentru fiecare bagaj peste greutatea limita.

Josue ne-a dus la aeroport sambata dimineata, cu Samurai-ul sau micut si cu o remorca atasata... ca doar aveam bagaje multe. Ne-am invelit trollerele in plastic, pentru ca am vazut in ce hal sunt aruncate dintr-un avion in altul, si ne-am prezentat la ghiseul Delta. Ne-au gasit biletele, insa bagajele... 3 dintre ele erau peste limita de greutate, cu 0.9, 1.2 si respectiv 1.2 kg peste. Al patrulea bagaj era cu doar 1.3 kg sub limita. Noi am incercat sa-i explicam tipei ca le-am cantarit acasa si erau sub limita si ca poate o fi de la plasticul pe care l-am pus pe ele in aeroport si alte chestii de genul... Tipa a fost foarte draguta si ne-a zis ca trece cu vederea de data aceasta, dar sa fim mai atenti pe viitor. Ne-ar fi usurat de 360 dolari...

Radu, care nu a dormit in noaptea dinaintea plecarii, a dormit in toate pozitiile in avion, cu mici pauze atunci cand se dadea mancare sau bautura. Iulia, mai cinefila de felul ei, a preferat sa se uite la toate filmele pe care le-au difuzat in avioane. Zborurile au decurs bine si am ajuns acasa la timp. Acum ne bucuram de o mica vacanta cu mancare romaneasca si multe povesti in sanul familiei. Nu prea ne place ca e cam frig, insa ne-am acomodat cu bine.



8 comments:

Iulia Fatu spunea...

Ah! Pai esti pe "taramuri mioritice" si ne spui ca ai ajuns, printr-un post?! Sa vezi bataie!
Cand veniti in Bucuresti? Va pup

Unknown spunea...

Da! Perfect de acord! Noi mai avem un pic si sunam la politie sa dam de voi. Nu raspundeti la nici un telefon,nimic! Rrrrailor!

Anonim spunea...

Welcome back, kids! Vă aşteptăm la birău!

Iulia Fatu spunea...

Mai intai va intalniti cu pretenii, dupa aceea mergeti la birãu!

Anonim spunea...

Bun venit in Patrie... de aici de la Cluj...

Comenzi USA spunea...

Bine ati venit inapoi! Imi inchipui ca e greu sa va reobisnuiti cu romania din nou.... Rox

Anonim spunea...

Cred ca sunt singura careia ii pare rau ca v-ati intors...s-a terminat, gata cu peisajele minunate!!!
Glumesc, bine ati revenit!
V-am descoperit intamplator. Cautam mai multe date despre Costa Rica iar blogul vostru e exact ce aveam nevoie. Planuim o excursie prin februarie-martie. Acum stiu sigur ce locuri as vrea sa vizitez.
Cate ore ati facut cu avionul? Ati putea sa imi sugerati o ruta?
Ma bucur ca v-am cunoscut.
Numai bine, Carmen

Aventurierii Neinfricati spunea...

Multumim pentru aprecieri, in curand vor mai veni cateva povesti nespuse cat am stat in Costa Rica.

Drumul pana in Costa Rica este destul de lung, peste 20 de ore. Noi am fost pe ruta Bucuresti - Paris - Atlanta (SUA) - San Jose, insa iti trebuie viza de Statele Unite ale Americii pentru acest zbor. Asta inseamna timp pierdut la ambasada SUA si ceva bani cheltuiti (cam 130 dolari). Stiu ca mai exista o alternativa, putin mai scumpa, cu zboruri Bucuresti - Madrid si Madrid - San Jose, la care nu iti trebuie viza de State.

Mai multe detalii gasesti la postul Amanam decolarea si la Avem viza de State

 
Managed by Radu Dick