joi, 10 iulie 2008

Karaoke star - special edition


Acesta este un post special.
In urma cu vreo 2 saptamani am iesit in oras cu cei de la birou. Ocazia: era ultima seara in Costa Rica pentru Kim, profa de engleza. Iesirea a fost imediat dupa sosirea fetelor.
Bun...
Am fost la o "carciuma", am baut ceva, unii mai mult altii mai putin... fiecare dupa cat poate duce. Apoi am vrut sa mergem intr-un club. Am ajuns la "Castro", un club laudat de toti care era "foarte" aproape de carciuma cu pricina... vreo 20 de minute cu masina. Ajunsi acolo am constatat ca iti trebuie un act de identitate ca sa intri. Noi, romanii, nu aveam asa ceva la noi, asa ca distractia de la Castro a fost compromisa.


Bine, dar Castro nu este singurul club din San Jose, nu? Asa e! Ne-am incercat norocul la "La Rumba", insa aici nu era nimeni, clubul era inchis joi seara. Ghinionul ne urmarea:(

Bun, ce-i de facut in acest caz? Ehh... am fost la "La Terazza" (nu mai tin minte exact numele) un club mai micut, cu karaoke (cand a auzit Radu a si facut ochii mari). Acolo ne-au incantat cu vocile lor suave Radu si Carlos :) A fost super funny.
Apoi s-a dansat, bineinteles nelipsitele salsa si merengue. Au invatat si fetele putin... ce mai, a fost super.

La putin timp dupa aceasta iesire, Mario, unul dintre designeri, a creat o editie speciala a ziarului "Al Dia" despre respectiva seara. II puteti admira opera in cadrul acestui post. Sa stiti ca Mario detine drepturile de asupra pozelor si orice incercare de frauda va fi pedepsita conform legilor costaricane.



 
Managed by Radu Dick