miercuri, 2 iulie 2008

Parcul National Tortuguero - ziua 2

Buenas a todos!

Va vom povesti astazi despre aventurile noastre de la Tortuguero, partea a doua, continuarea celor de aici.

Cu ce sa incepem...

Pai, a doua zi la Tortuguero ne-am trezit de dimineata, ne-am decazat si ne-am intalnit la punctul de plecare cu ghida si restul grupului. Am plecat sa cutreieram parcul Tortuguero. Ne-au dus pe un canal lateral, nu mai tin minte numele. Totul in jur era incredibil de frumos. Multe pasari frumos colorate (unora chiar am reusit sa le facem poze), maimute, broaste testoase. Si pe deasupra am avut parte si de vreme frumoasa. Noi stateam in barca si admiram fluturii si pasarile ce zburau atat de aproape de noi, la fel si maimutele care se ascundeau cand ne vedeau. Foarte frumos, peisajul este incredibil.

Pranzul l-am servit la un restaurant de langa parcul national si a constat intr-un bufet suedez cu mai multe feluri de mancare. A fost atat de buna mancarea incat Radu si Ioana (o sa o vedeti in poze purtand o esarfa galbena, ea este Ioana) si-au mai pus o portie. Anca si Iulia s-au multumit cu o singura portie.

Dupa masa de pranz am fost intr-un alt tur pe alte canale. Am fost pe "Cano Negro" unde apa avea o culoare inchisa, spre negru. Se pare ca apa obtinea aceasta culoare inchisa de la frunzele unor anumiti palmieri.

Nu v-am spus ca noi cautam crocodili pe acest canal? Hei bine, asta faceam! Si chiar am gasit! Banuiesc ca nu stiti cine sunt rudele indepartate ale lui Steve Irwin, cel fara frica de crocodili? Noi suntem!!! (autografele le primiti cand venim acasa).
La inceput ghida noastra a vazut un crocodilas mic ascuns pe marginea raului (nu stiu cum de l-a vazut). Ne-am jucat putin cu el si am plecat in cautarea unui crocodil mai serios.

Apoi am gasit monstrul! Era un crocodil urias, de aproximativ 5 metri lungime, care statea la soare. Facea si el plaja, ca orice crocodil. Soferul barcii a apropiat barca atat de mult ca il puteai atinge la un moment dat. Pot spune ca atunci cand s-a aruncat in apa si se stia ca este undeva sub barca noastra Iulia a avut ceva emotii, ca doar ea e mai "emotiva" de fel.

Si nu se termina aici... apoi am gasit o familie de crocodili. Vreo 8 crocodili mici (atatia am numarat noi) si mama lor. Mamei i se vedea doar capul iar cei mici stateau pe langa niste crengi ce erau prin apa. Dupa ce am filmat si aceasta familie fericita (zic filmat, caci nu prea mai aveam baterie la aparatul foto), am ancorat si am coborat sa vedem locul unde se intalneste marea cu raul. Superb totul!!

Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 1Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 2Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 3
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 4Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 5Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 6
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 7Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 8Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 9
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 10Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 11Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 12
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 13Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 14Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 15
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 16Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 17Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 18
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 19Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 20Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 21
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 22Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 23Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 24
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 25Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 26Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 27
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 28Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 29Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 30
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 31Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 32Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 33
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 34Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 35Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 36
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 37Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 38Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 39
Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 40Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 41Tortuguero, Costa Rica, ziua 2 - poza 42

Ghida noastra ne-a oferit un tur prin padurea tropicala unde am vazut papagali, diferite tipuri de paienjeni, soparle... si cam atat. Dar dupa aceasta excursie prin padure am ramas cu amintiri seriose: multe muscaturi de tantari! Saracii tantari, cred ca nu mai vazusera romani pana atunci si s-au gandit sa atace serios.

Dupa acest mic tur ne-am dus la locul de intalnire cu shuttle-ul si ne-am intors acasa.

Cam asta a fost povestea noastra. Acum va lasam cu pozele.

Pozele se pot downloada de aici, iar slideshow-ul este aici



 
Managed by Radu Dick